Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Banyak Hal.
Tuesday, April 2, 2013 • 9:04 AM • 0 comments

Hi guys.
Hari ni cm bodohh tau tak.. tadi ada pengumuman kata siapa pengawas yang terlibat sila tunggu..
so, saya x terlibat sebab x nak pergi kem sebab malas kan... 
lepastu saya pon bergerak ke d..alamanda lepastu tetiba budak2 pengawas duduk kat situ (berkumpul la kat situ) then, tetiba KP (ketua pengawas) dia tetiba panggil saya. dia panggil dah la kasar lepastu menjerit and everyone was staring at me like i killed someone. lol... then, saya pergi la dekat KP dgn seorg kakak tu dia tanya pergi kem tak? saya ckp tak and then blablabla lpastu KP tu minta maaf sebab terkasar bahasa. lol lol lol.. malu leeetuww. hahahha dah la panggil org kasar2 tanpa sebab. haish...

dah org x terlibat.. so.... x pergi lew. hmm.. oh anyway.. hari ni.. post pendek jela. hahaha okay la bye and hari ni saya x nampak N ingatkan dia x datang rupanya ada. kawan saya ckp dia nmpk N lol. untung la. saya nak jumpa N tapi takot rasa tersentap la bila jumpa dia/terdengar nama idk why. rasa mcm ada kejutan eletrik kat badan bila terdgr/ternmpk. hmmm okay la 

till here. bye guys
-maira-chanxoxoxo-

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333