Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
What just happend?
Sunday, March 31, 2013 • 4:17 AM • 0 comments

Hi guys.
So, how was your day? ohh okay. well mine? hmmm boring. hari ni tak ada apa yang berlaku pon.  ofcourse ah la kan last day cuti... (oh wow) wait what?!?!?! LAST DAY CUTI:?!!??! BESOK SEKOLAH?!?!?! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;____; kill me now.... okay okay.

Hmm, saya rasa mcm nak give up la. giving up on N... idk.... dia x pandang langsung saya. saya rasa dia dh ada org lain kot.... tapi taknak give up pon ada (pulak dah) hmm... pening la.... I love him and i dont want to lose him but the fact is i already lose him. uhmm..... dia tu keras hati tau.. ego nak mampus =_= seriosly, mcm mana la saya boleh terjatuh hati dekat dia.. hmm *sigh... cinta... cinta ini sangat merumitkan sekali.. siapa boleh jamin yang hati dia x terluka disebabkan cinta. semua org pon sama kan? 

idk what should i do. i guess ramai dah naik muak dengan saya punya perasaan ni so i'm just gonna stfu my mouth *lekat salotape dkat mulut* and so, besok sekolah hmm. homework pon x sentuh lagi arghh malam ni ah siapkan yeah... i hope so. I will be watching him from behind and i will smile and said HI to him tomorrow. i hope he will smile back at me and said hi back. i miss his voice so much. i want to call him but yknow. we're just strangers now. :(( hmmm...

And  what i can think now is.. i'm gonna pray to Allah and seek for his help :) yes!! thats it! Only Allah can help me!! I must be strong and keep moving forward!! i will never give up!! yes!!! i dont want to be the one who always sedih dan patah semangat! no!! hmm.. but first, apakah langkah pertama saya patut buat ya? what should i do ://///
The first step to get him back~ hmmm should i google it? haha yes, maybe .__.
-
-
-
-
-
-
Okay~ so, the step are simply well idk... its weird. i'm going to use my method ah. hahahah. N saya suka awak la kenapa awak mcm ni ha? N pernah cakap dia benci saya ((atas sebab2 tertentu and itu rahsia)) okay, saya tahu saya banyak buat salah dekat dia but but kita manusia and saya memang banyak kelemahan salah satunya adalah saya PELUPA =_=  yeah. kadang2 saya terlupa ni dan terlupa tu dan bila saya tanya dia nanti N ni akan marah lepastu membebel. lol.... sorry sorry... saya annoying. yeah saya annoying.

Tapi, annoying saya ni cuma ada dekat org yang saya suka/sayang tauuu xD hahahaha dekat semua orang la. saya nak jadi org yang selalu OK la dengan orang bukan KO tau. cuma org je selalu hmm nevermind. HUMANS are always like that. memang dah perangai manusia cam tu kan nak buat mcm mana. haih, masalah masalah. nevermind la. so, back to the story... 
N saya dengan dia lepas baru break dengan dia ada sedikit isu tau yang berlaku but malas la nak cerita sebab nanti banyak perkara akan diperkatakan tau. so its okay la. ha~ sejak N tinggalkan saya ni saya mula2 memang la sikap mcm ntah boleh la diam jee and semua org akan tanya asal? sebab saya kat kelas mmg selalu memekak. lol.. saya malas nak cerita diam jela. kadang2 saya tido tapi tido dalam dia. hehehe

Pernah hari tu saya otp dengan N kejap ((YA ALLAH BETAPA HAPPYNYA DAPAT CALL DENGAN DIA WALAUPON SEKEJAP SEBAB RINDU YANG TERAMAT SANGAT RASA MCM NAK MELOMPAT JE TIME TU HEHEHE SUARA DIA IS STILL THE SAME AND I REALLY REALLY LOVE HIM SO MUCH)) okay...  dan saya pon ckp jela dengan dia apa ntah. tapi sedih pon ada sebab kenangan lama masih lagi terpahat di dalam dada. jadi saya pon hmm yelah jela kan. saya sebenarnya nak melebih-lebih ckp dengan dia ((dah terbiasa katanya)) tapi ntah bila dah diam tu N terus mcm okaylah bye. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 

spoil lah -.-.. x pelah mmg kitaorg dah break kan nak buat mcm mana? ehh? bukan kata nak dia balik ke? YA MEMANG LA NAK!! NAK SANGAT!!! tapi............ saya terlalu muda la :( 
saya bukan nak kapel balik je dengan dia tapi saya pon nak mendirikan masjid dengan dia ((eh ehem)) hmm... cehhh bunyi dah mcm perempuan 30-an yang masih dara HAHAHAHAHHAHAHA okok...
takpa la bak kata kawan saya ckp 
"Mungkin tak ada jodoh waktu kecil tapi mana tahu bila dah besar kau ada jodoh dengan dia"
okay.. ayat ni perghhh sangat mengayat hati you know~ so believe in his words! but! i want to make the first step so that my dream will become true!! yes.... saya akan tunggu dia and love him. yes.... 

okay lah till here! 
xoxoxoxo Mai-chan xD hahahaha 
                                                                                                                               


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333