Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
did i?
Tuesday, January 29, 2013 • 5:02 AM • 0 comments

hello guys! so how was ur day? today school is okaay? (i guess soo) hmm, maybe la hari ni saya rasa mcm lama. idk why. mcm x de apa2 pon just bila kita fikir benda tu panjang2 sampai x terkira katanya! dia akan jadi mcm satu isu. i mean like, kita acttualy dah fikir dh benda tu but then,org mcm lagi mempersoalkan atau dia lagi buat kita mcm ckp dlm hati "oh ya x ya kan" ada x perasaan mcm tu? kalau ada so let go!

so, today was not fine. seriously, tadi bertugas pon x de kawan and saya duduk sorg2. mcm tunggul and there, i keep thinking and thinking apa patut saya buat? get it? apa patut saya buat bagi hati saya tenteram and stop worrying. i mean like, im worrying abt my feelings and his. well yeah, ofcoz la solat tu apa semua kan. tapi saya nak jawapan saya nak jawapan dari dia. if only la kan saya ada kuasa mcm boleh baca fikiran minda dia apa semua boleh la.. tapi tak saya x boleh saya nak tanya tapi saya x berani. saya x nak gaduh dan saya x nak timbulkan pergaduhan.

Is it fine if i just keep this thing all by myself? kawan saya ckp just takut kita makan hati. kalau kita makan hati lagi la parah jawabnya kan? well yeah, saya selalu mcm x de mood. idk whats wrong with me =__= should i do something? i love him so much. should i just let all of my feelings go away? NO! OFCOZ NO! i mean, siapa nak mcm tu kan? bila kita dah suka dia sayang dia sangat2 and then nak lepaskan semua benda tu. tapi kdg2 kalau kita sorg je yang syok tapi dia x nak buat mcm mana kan?. it just, saya selfish saya terlalu selfish sbb apa? sbb saya x nak dia dgn org lain. is it okay? i know im TOO YOUNG utk fikir apa semua ni but sometimes i just want my relationship with him last long or mybe we make it last smpai kahwin. get it?

siapa yang x nak kahwin dgn org yg dia suka or sayang kan? well, sama la mcm saya tapi saya muda sangat la... nak buat mcm mana eh? saya 15 dia 17. tahun ni je saya dapat jumpa dia sekolah. hmm.... lagi beberapa hri nak masuk 2 Tahun Alhamdulilah. how i hope that you will be my bride in the future. hari tu ada kawan saya tanya "weh mai pahal kau suka sgt dkat dia eh?" and semetisnya jawapan saya IDK (i dont know) saya pon x tau kenapa saya suka sgt dkat dia. perasaan ni datang secara tiba2 dan susah nak lepaskan. perasaan yang di kurniakan oleh Allah s.w.t kepadaku. perasaan cinta dan sayang terhadap seorg lelaki. saya nak kahwin sbb saya x buat kerja haram. lol get it?  tapi x nak la kahwin awal sgt dn lmbt sgt sedang2 sudah. 

eh? pahal cerita pasal kahwin ni dah dah. hahahaha! okay and so, saya akan cuba sedaya upaya mempertahan perasaan saya dan saya nak last long dgn doa doakan la utk saya. hehehe. menggatai. saya harap semua nya berjalan dengan lancar. perasaan yang sebenar x pergi semudah itu kan? bak kata tumblrr laa hahahaha. and satu lagi saya nak ckp. tahun ni saya rsa mcm ramai dh berubah. saya pon sama hmm makin dh besar makin lain orgnya kan? nak buat mcm mana lagi hmm. 2013 gonna be a tough year for me. PMR lagi ni lagi everything. so wht ever it is kita kena juga berjalan dan teruskan hidup semoga semua benda dipermudahkan oleh Allah s.w.t. okay guys byeee! adios!!
Till hereee. TEEHEE :D
pic di atas adalah saya lol kbyw xD



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333