Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Back again xD
Monday, January 28, 2013 • 2:14 AM • 0 comments

Helloo guys! hehehe. salam sejahtera. setelah sekian lama ku tidak mengarang harhar. busy oh xD lol. JK
act, sekolah sangat tertekan bnyak sgt h/w dan sangat malas nak buat tapi buat juga xD hahahaha! and so, hari ni free hell yeah! Thankss cikgu i appriciate that. and so, Happy new year! hahaha tahu dah lambat :P  nak masuk bulan 2 dah tapi apa salahnya kan? hehehe xD

So, saya sekarang sekolah pagi ((cehh dak dak pagi)) hahahah! sumpah malas gila nak bangun dah la rumah jauh =__= acttually, rumah saya dekat PJ sekolah saya dekat Shah Alam. brrrkk. dah la bangun awal lagi la kena keluar awal. kdg2 saya smpai awal habis nama kena tulis alaaa sekali je :p. hahaha! so okay! saya dekat sekolah okay... ((agaknya)) cuma ada yang lain. ntah la ada kawan saya seorg ni saya rasa mcm dia lain. eventhough, saya bru rpt dgn dia thn lepas and saya dgn dia pon pengawas en and dia pon dh naik kelas.. tapi ntah dia mcm dh lain. sama ada dia dh berubah atau saya mmg x kenal dia.. hmm mybe jgak kn? 

Okay! so bck to the topic, saya...sekarang asyik perasan muda je HAHAHAHAHA yelahh, kdg2 tertulis yg saya ni form 2. padahal dh form 3. idk why... rasa muda lagi :p. dan masa cuti sekolah hri tu.. x rsa mcm cuti langsung tahu kenapa? sbb saya tuisyen utk tahun 2013 kononnya persediaan awal la heh. KATANYA. sumpah belajar mcm x belajar saya tuisyen dkat situ sama kelas dgn org yg saya menyampah dgn dia urghhh. lagi ahhh nak belajar apa kan? hahahaha. kena paksa tuisyen dgn kawan baik saya iaitu pah. pah how could you do this to me!!!!!!!!!!!!!!!!

therefore, saya rasa okay laa bila dah start sekolah dah boleh faham semuanya hehehe sains and math. phewww, yelah last batch PMR en en en xD hahahaha! and nak bukak tw pon jarang sekali. yelaahh twitter makin lama makin bosan errrgh.so, i stop opening my twitter. and GOOD NEWS! Tab saya dah boleh bukak! ((even x cerita pon sebelum ni but its okay)) dan kena format .__.; okay, sebenarnya hritu saya patah hati then tiba2 saya pergi buat PIN CODE dekat tab saya lepastu saya terlupa password. hahaha kebangangan apakah saya ni? menderitaaaa siiiaaaakkkk hahahaha lepastu, mujur la abg saya ni pandai IT so, dia pon tolong and dia pon format. kuajak. lol habis semua benda. game game pon hilang. yelah padan muka saya sapa sruh letak pin hahahaha!!

Lama juga tu nak tunggu 3-4 minggu tunggu tau xD hahahaha okay la 
Till here guys byeeeeeeeeee :) 



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333