Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Yelllow ^.^
Wednesday, October 31, 2012 • 10:53 AM • 0 comments


*pusing2 ke arah blog* hahahaha xD hii semua. 
Hmm, saya bru je meredeka xD dafahk periksa kali ni PPD yang buat hahaha. susah lah juga :3
hahaha, btw saya dah lama get back dgn Norman xD  last post saya yang the end tukan? hmm, ada salah faham saya terus terima dia *slap* k. hahaha. act, hmm.. periksa sains tadi paper 1 saya dpt soalan bocor dan saya *cough* hahahaahaha xD. Tapi, papar 2 sains agak easy la ;D hahahaha.. Math plak. paper 1 senang...........................senang abah -.- hahahaha tapi paper 2 senang la juga. hihi hmm, then, sekarang ni khamis cuti then, jumaat ambil buku teks utk thn depan form 3 *cough* pmr *cough* hahahahaa.
Penat betuiii.. hehehe btw, mak ayah saya pi haji dah 14 hri (termasuk hri ni) hmm... saya rindu mereka duaorg. lol siapa x rindu mak ayah diaorg.. kecuali la anak yang x reti menghargai mak ayah dorg *cough*
hahahaha maaf keterlanjuan kata hahahaa hmm. saya sekarang dah boleh terima keadaan
sikit demi sedikit. hehehe

Hmm, dengan adanya kawan2 dan keluarga dan dia *cough* mungkin saya akan ok. MUNGKIN *slap* hmm, sebenarnya... saya ada suatu perasaan yang sangat tertekan.. sangat sangat wuiii penat la... hahaha
hmm... ada tapi saya pendam je hehehe xD and hahahahahhahhaha saya tak tahu kenapa saya perlu ckp mcm ni kenapa perlu mempurtabalikan cerita? kenapa? hmm... bak kata GD "Why so serious?" hahahaha xD ok ko ok sangat la *obbbbbbbbbbbbbbbbbbbses dgn lagu GD tu hahahahaha woii ingat tak hari sabtu hari tu bigbang datang? (27.10.12) HAHAHAHHA membe kpop saya dok tanya saya "maiii, pi konsert bigbang tak?" hahahahaha saya mmg hritu nak beli lagi skikt je sbb sedara saya jual xD tapi, ada sebab saya x pergi ;D hahahaha biarlah rahsia hehehehe.. dan lagi satu abg saya pon minat bigbang hahahaha sumpah lawak xD hahahaha ok ok sumpah dah lari dengan tajuk.

Hari tu saya ada gaduh dengan kawan saya. idk why time tu saya mcm dh hilang sabar dgn dia lepastu habis gunug berapi meletop xD hahahahaha lepastu kaan dah lama tu saya hantar surat tapi saya taip and print saya siap letak gmbr lagi saya dgn dia xD hahahaha lepastu dia balas surat.. saya ingat nak balas surat
tapi, saya rasa malas nak tulis apa bagai. saya terus baik dengan dia hehehehehe senang kan :D 
and, alhamdulilah saya dah boleh terima dia dan hidup saya ceria juga :) hahaha nak akhir sekolah en.. tahun depan dah pagi :3 cepat betul xD hahahahaha. Oh, dan pasal sekolah plak masa time nak habis exam tu kan semua jerit mcm org gila hahaha kelas kitaorg paling kecoh nak mampuiih xD
lepastu kan, bad, eriq dgn budak lelaki yg lain (sikit) nak cabut kain dkat papan kenyataan tapi tercabut sekali dgn papan kenyataan tu XDD HAHAHAHAHAHA sumpah lawak gila kot xD

hahahaha, tadi time hujan sangat la syok sbb saya masuk air dan agak kesunyiaan sikit. heh lol. okay la sampai disini sahaja :3 byeeeeeeee
pic di atas ni adaalah saya (reality) hahahahaa
byeee adiossss x3



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333