Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
The end?
Saturday, September 22, 2012 • 7:36 AM • 0 comments

Hi dan assalamualikum semua oh, dan salam satu malaysia
hmmm, sudah sekian lama saya tak update blog. yeahhhh busy la kononnyaa :P
hmmm.... kenapa buat tajuk "THE END"?.......dah tak nak update blog ke?
hmm, bukan begitu... tapi ia bermaksud
My relationship status is now..... over 
yes. its over now. I guess..... 
But i don't want to end up like this. seriously...... i don't want...
Hmm, saya takkan salah dia.... sebab dia minta break......
dan saya tak salah kan siapa2 pon...... mungkin ada hikmah nyaa :')
Saya redha..... 
but, i'm not that strong you know....
its hard for me... but i try my best to stay still......
i just die die die die die..... and die again.....
Yes. saya still sayangkan dia.... ye... saya sayang.... tapi...
sebelum ni pon, kalau saya break dgn ex saya
saya tak pernah nangis.... and its weird... 
How can he make me fall for him so hard? 
I never felt this feeling before.................................. o.o its weird.....
well... Nobody can capture my heart the way you do. yes you :* 
but... you're not mine... and its hurt. 
walaupon kawan saya suka yang saya dah break... tapii saya? No... I'm not happy at all.....
siapa yang happy? kecuali lahhh org tu mmg x sayang bf/gf dia atau apa2 jela...
tapii... saya taknak menangis kat sekolahh mcm hari tu... menangis mcm org gila.... 
tapi bila saya menangis mcm org gila ramai pula yang bgi saya semangat 
dan saya hargaii mereka sangat2.... oh yes... :) 
Memalukan diri je bila menangis kat sekolahhh = =tttttt sumpahhh...
saya taknak nangis kat sekolah...... malu malu maluuu =.=
mcm attention seeker pon ada....
saya tak mengharapkan belas kasihan dri org lain... NO. i can do it by myself laaa....
If i could... 
Saya berharap dia mendapat org yg boleh membuatkan dia bahagia lebh dri saya ^^
How i wish  that..... we're back togather.... tpi.... iyalah....
saya akn memburukan keadaan la..... yeah... 
dan... dan... saya telah pon buat perkara itu......
dan saya akhiri Post ini dgn....
Iloveyou, forever and always. :') 
GoodBye mylove :* and this
This is true.. and this is my feeling :) bye.. 



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333