Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Still stuck in that time
Friday, July 13, 2012 • 9:35 AM • 0 comments

Hello dan Assalamualaikum semua ^^

Okayy, fuhhhh... *lap peluh* alhamdulilah, saya dh habiskan puasa ganti saya.. pd hari isnin,selasa dn rabu :) harhar.... x tahu kenapa.. tapi time tu mmg active gilaa.. hahaha boleh lagi lari2 main kejar2.. time tgah puasa xD hahahaha.. bercakap dn gelak tu.... mmg ofc lol.. *slap* apa jadii?? hahaha nothing. Okayy.. so hari ni hari Jumaat 13 July :) k, hari ni hari jadi Din~ Happy birthday Din.. hahahaha wokey, so... hmm.. hari ni.. saya  lepak dekat SPBT.

Datang sekolah je.. terus pergi SPBT hmm, ramai india kat tangga yang dating2 kat tepi tangga... HAHAHAHHA LOL. pi mampuihh laa.. aku nak jalan... okay, hmm.. masa dkat SPBT tu.. aku ckp2 laa pasal apa semua kan.. kat situ ada bam,came dgn aku en... cerita la apalagii.. harhar.. hmmm, seriies dorg bnyak membantu :'D k....... hmmm..... okay, masa kat kelas.. aku x sengaja terpukul afiq =_____= lepastu dia koyak. HAHAHAH susahh siiaak nak pujuk dia balik.. .. aaahh.. lantak kau la afiq, sruh isteri kau teah pujukkan haarhar :P .... hmmm, lepastu hmmmmmmm.. dalam kelas boleh tahan bestnyaa... masa rehat saya bawa bekal... main suap2 dengan si pijah.. hahaha.. saya nampak DIA tpi.... ermmm, biar je la dia :')

Hmm, lepastu masuk kelas lambat 15 minit dafuq.... x sangka :'D hahahahah.. kitaorg pon mmg x perasan dh bunyi loceng..... looool xD hmmm, lepastu anis tmpal sticker yang huruf2 tu... tulis HB utk crush diaa.. awwwhh :'D hahahahha time nak solat asar tu depan surau... anis dh happy nak mam.. LOOL kelakar ohh xD but still cutteee :3 ......... hmm, lepastu time masa terakhir tu... hahahaa.. I have so much fun with maaah classmate xD

Terutama dengan alissa,pah,syiqin and others~ hahahahaha okay, yang paling terkejutnya bila angah datang lepastu ckp yang kawan baik saya ni lari dari rumah :')  sebab masalah ... ehem... x boleh bgtau :/..... bila saya dengan je terkejot berok siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.. sanggup kau kan? x nak bagi tahu aku... smpai hatii.. saya rasa mcm nak menangis je bila dia buat mcm tu... hmm... yelah, dia dah bnyak berubah :') 

Part sedih, time GEO kan.. saya x ada buku geo.. minta kebenaran ckgu nak cari buku dekat meja cikgu faidzaa. masa masuk tu.. minta kebenaran bestfriend cikgu faidzaa... iaitu cikgu adnan... hohohoh kelate yopp. lol xD okayy, dia bagii masa saya tgah cri buku dgn anis kan.. saya tertgoklaa dkat atas meja.. ada gmbr ckgu faidzaa :') ya Allah, hanya Allah je tahu mcm mana perasaan saya time tu... mcm baaaaaaaaaaaaaaasedih ;______; I miss MY MOMMY! <////3 maksud saya, WE STARIANS MISS OUR MOMMY </////////3
Hahaha, okay masa tgah tgok dorg lari mcm keluar kandang... alissa ajak aku ddk dekat kerusi boss... *abah xD le alissa :Mai jom duduk *smbl tunjuk ke arah kerusi* le me: okay.. *bergerak ke kerusi* dalam masa satu saat kemudian *KRINGGGGGGGGGGGGGG!!* balik... le me with alissa: DAFUQQQQQ??!!??!!? hahahahahahahaha xD sumpah mcm tamil jeee xD LOL

and lastly,
erghhhh... Well, for him ;
Hey, I miss you. 

bye.

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333