Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
No idea.
Wednesday, June 27, 2012 • 9:24 AM • 0 comments


Hi dan Assalamualaikum semua. hey yeah.
"Saya harap hidup ini ada jadual, kerana hidup saya tidak menentu"
Naaah.  seriusly, 
Hidup saya mcm org lifeless... erghh >.>
nak kata tak da kawan... ada je... it just....
I feel empty :/
Takkan la sebab cikgu faidza takda dah jadi cm nii?

Its weird... ._. saya tak pernah rasa mcm ni bila cikgu2 yg sebelum ni pindah...
Mak aii, sekarang ni saya mcm tak bnyak ckp sgt... bnyak pon dlm kelas je..
itu pon nak taknak.. 
lol JOKE =.=
saya mcm dh berubah .....................sikit.......... ._.
LOL. BHAHAHHA! saya rasa saya tak nak pergi sekolah dalam sehari dua ke?
supaya saya dapat menerima kenyataan... can i? 
sehari dua cukup laa.. buat apa nak bnyak2.. 

tapi yelahhh.. mak mesti punya akan ckp NO! >.> shet! tak sukaa laa...
lepastu kalau x pergi mesti abag2 aku perli apa semua.. baaa.. takpa dh biasa :P
bhahahahha! saya hanya nak tidur baring... menyanyii.. ;D LOl.
perkara asas yang selalu dilakukan.. hehehe  okay, tadi dalam kelas kan... ;-;

sebenarnya, dalam kelas aku gelak2 je... sebab erghhh ............... ARGHHHHHHHH!!! WEH SUMPAH TAK TAHAN T_T 

perrrhh.. ayat mcm! hahahahah! I try to smile and be the way i used to be :'D 
The one who always laugh, smile do the stupid things.... and.... scream........ Being weird and Crazy is my style. but now, ._. 
Faizah pon ckp yang akuu nak kata rapat dgn cikguu pon... x de la sgt... hmm, dia apa tau.. hahaha! aku mmg la x rapat sangaaat.. tapi atleast, dia ambil berat pasal aku :P bhahahahha!... 

dalam kelas tadi, masa aku buat sains yg peka tu.. tiba2 amy main telinga aku... dia cri telinga aku lepastu diaa tarik.. aku mcm WOI?! APAHAL NI???? hahahaha tekejut kot.. tetiba aku dgn amy mcm rapat ._. its weird.. sejak aku main pinjam2 brg dgn diaa.. HAHAHHAA. amy amy :P dan... aku duduk dgn alissa, syiqin, azli dan... bad! LOL bad. bad dgn syiqin sweeet :P siap pgg tgn lagi time buat sains! bahabi.. alissa duduk sebelah azli.. aku mcm org forever alone.. HAHAHAH. fine fine :( lol...

Okay, 29 ni report card. saya ckp dgn mak takpayah dtg.. sbb dibatalkan :P tapi mak apa kesah.. nak jugakk.. BAHAHAHAHAHAHHAHAHA 

Okaaayy, so i hope i can be strong :'D
Saya kena juga laa.. terus kan hidup :') 
Terima kenyataan dan Redha dgn apa yang ada :) 
lantak laaa cikgu bru tu annoying ke apa ke... kita buat kerja kita jee... buat tugas kita apa semua :'D

besok, PLBS BM. alhamdulilah... saya dah hafal skrip dalam PLBS :D moga saya tampil dgn penuh keyakinan *cough*.

bye,


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

My past.



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333