Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Monday~
Monday, June 18, 2012 • 10:33 AM • 0 comments

*Wake up so fast and realize its monday* //flips table
Hi dan Assalamualaikum.. harhar xD okay and.... *teroskan menaip* heh. err.... ISNIN?~ dah isnin... kay. isnin pagi tu aku malas nak pergi tuisyen..... sebab errr... sakit dada so.. besok jela aku ganti kan? ermmm.. then, aku tido.. heheheheh ... then bangun........ *half awake... bangun gosok gigi... lepastu makan ._. lol.. adat HAHAHAHAH k. lepastu sembang2 dgn mak... lepastu nak dkat pkul 12.. pergi gosok baju apa semua.. dalam 12:20 bru mandii... then siap2... time tgh mandi tu terdgr suara kakak.. okay siap pkai baju apa semua..... jumpa kakak dgn abg din(abg ipar) ermmm......... lepastu pergi sekolah awal pkul 12:50 lol. awal la.. selalunya pkul 1:00 HAHAHAHAH  xD *slap* kay. lepastu pergi sekolah ... pergi spbt... lepastu..... buat kerja bm. bam tolong hahahahahah xD lepastu naik kelas... hmm.... cikgu x masuk pon so, aku lepak dgn syiqin,alissa,pah dgn aishah... okay aishah ajar kitaorg bahasa tamil okay. sebab dia err.. orang mamak.... hmm, lebih senang India muslim. hahahaha.. memang sumpah aku ckp memang aku x larat nak gelak kot.. lepastu aku x habis2 jerit Ni ogel Monel hahahahaahha maksudnya KAU BODOH lolz. lepastu alissa ajak turun sebab nak pggl cikgu faidza naik kelas kan.... hmm... masa nak turun tu... kitaorg asyik jumpa budak india je =_______________= aku mcm thefuck? dorg tahu ke kitaorg belajar bahasa tamil??Q?!?!? HAHAHA aku dgn alissa asyik gelak2 je xDD lepastu err.... cikgu takda soo.. kelas memang bising nak mampus... hmm.. kay....................................... so........ er boleh x aku skip? okay

so, faizah x dtg. azli koir dan x masuk kelas langsung so. aku lepak2 dgn sesiapa je aku kenal. hahahaha bgi aku semua org kawan aku ......... hmmm........... malamnya aku sedih. ya Allah... Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan aku mcm mana skrg.. series.. dah la tgah period lepastu lgi sedih :( sumpah aku cakap... aku mcm kecewa tauu sebenarnya... aku kecewa lepastu aku sedih .. ya Allah, smpai bila aku nak selebungi rasa kesedihan di hatiku iniii?!?!?! smpai bilaa :'( . dah la result exam terok lepastu dgn sedihnya tak terkata ya Allah :( aku rasa mcm nak menangis je.

Hmm, kenapa agaknya.. perlu ada perasaan ini?!?! its HURT LIKE HELL series :'( dh la tgah kecewa... lepastu ramaii pula yang nak cari gaduh. APAHAL KAU?! DAH LAMA HIDUP? =.= duhhh... aku tak tahu apa akan jadi dgn aku nanti. haishh.. aku harap aku langsung takda perasaan biarlaa.. ... biar buang rasa semua ni.. aku rasa.... aku ni suka gelak sebab aku dah tak tahan kot.. dan aku bnyak ckp untuk aku menghilangkan rasa sedih dan supaya aku  tak teringatkan benda yang pahiit.... biarla orang kata aku annoying pon. asalkan aku x kacau dia tgah berak atau mengedap dia berak. *slap* lol k. hmmm. kenapa ye perlu ada rasa mcm ni? adakah ini ujian. kalau in ujian semoga aku dapat mengharungi nya dgn baik :') ya Allah kuatkan la hamba mu yang lemah ini.
aminn~

so. saya sedih, yeah saya sedih.. saya terlalu sayangkan orang smpai diri sendiri tak tersayang. fahamkan maksud dia apa? hmmmm. Gray Fullbuster, Iloveyou. but you doesn't exist. I fallen for you very hard, but you don't exist. well, thats not the problem. the problem is... erghh... >:( k... fine.. bye
yes. this true :') I'm jealous. Thats all. ego saya sangat tinggi... tpi smpai satu tahap.................... saya akn kompromi juga sebab rasa sayang. lol BETIK~ bye


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333