Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
it'll be disappear
Saturday, June 23, 2012 • 6:10 AM • 0 comments

Hi dan Assalamualaikum semua,
Saya ingin menyatakan bahawa saya sangat kecewa dan sedih dan dan konfius 
so, sebenarnya.. hari jumaat lepas kan. saya perasan cikgu Faidza a.k.a mommy
dah tak da :') ... ramai cakap dia dah pindah... saya dgar je benda tu terus takda mood
diam je dalam kelas.. smpai ada kawan saya tanya apa semua.... lepastu masa saya
termenung...

Akmal tgur "eh asal maira termenung?ni kalau termenung ni mesti ada something tak kena kan"
bila saya dgr dia ckp mcm tu... rasa mcm nak menangis pon ada
saya pon hahaha.. k.
hmm, lepastu saya dah okay sikit.. lepastu time PJ
saya masuk bilik disiplin sebab alissa nak hntr kertas math kat cikgu rozana... 
kebetulan kat situ ada meja cikgu faidzaa....

Firstly, saya tgok kat meja dia.. bnyak betul kertas berbundel-budel
ingatkan cikgu tinggalkan sebab malas nak bawa balik...
lepastu saya check lagii.... 
tgok2.... 
gambar2 yang cikgu tampal kat meja... dah takda.. tggl buku dgn kertas periksa tu je
okay tang tu, dah nak start nagis.. saya tenung je kat situ..
tiba2 alissa mcm kejutkan. ya Allah, rasa mcm kena heart attack je bila alissa buat mcm tu
baaaaa -.- haish, saya dah start fkr bukan2 :'(

lepastu keluar.. saya dh mcm org nampak hantu ... diam je...
lepastu dorg tanya asal asal?
lepastu saya ckp la apa semua... lepastu dorg ckp
rilek la maii, cikgu just cuti bersalin je.. nanti dia dtg balik :') 
saya pun.. BETUL KE??!?!? BETUL KE?! 
lepastu dorg jawab yeee :)
saya pon.. Oh Ya Allah, Iyaa dia mesti dtg balik :'>

Lepastu, masa naik tangga.. tgok2 cikgu suria ambil alih cikgu faidza punya tmpat
saya la org yg mcm memberontak lepastu ayat yang sedih adalah
"EH, cikgu faidza kamu dah pindah la!! takkan la tak tahu"
saya dgr tu teros menangis.. ya Allah.. sumpah dah tak tahan :'(
saya menangis dkat anis.. saya cakap. "Anis, cikgu faidza tak pindah kan... dia just cuti bersalin kannnn :'(" lepastu anis cakap.. ye maii... cikgu faidza nanti dia dtg balik :') lepastu dia peluk saya 
Ya Allah... :') time tu saya mcm susah nak tngkan diri.. 

saya menangis biarla.. cikgu nampak ke tak.. saya dah tak tahan
.... lepastu time balik
Afiq kat sebelah saya saya asyik ckp je "wehh, cikgu faidza tak pindahkan dia cuti bersalin jekannn" lepastu afiq pon layan.. ye wehhh yeeeee.. dah dah.. okay afiq baik :') heehehe. ex sapa latu :P 

lepastu malamnya, saya mcm bertengkak dgn kawan saya psl cikgu pindah atau tak
okay, fine.. last2 dia ckp
You suck bitch.
okay, saya tahu siapa saya. dah la sedih lagi tmbah sedih. babi punya org
saya memang tak kisah kalau org ckp cmtu
tpi ntah kenapa tiba2... saya rasa mcm errrgh... =.=
geram gilaa.. smpai rasa menyampah

YA ALLAH. KALAU BETUL LA CIKGU PINDAH! TOLONG KUATKAN LA DIRIKU INI! KALAU BETUL CIKGU TAK PINDAH DAN HANYA CUTI BERSALIN. MOGA2, CIKGU SELAMAT BERSALIN MELAHIRKAN ANAK :'>
saya hanya terlalu sayangkan cikgu sehingga memangil cikgu MOMMY :'D 
WE SATRIANS LOVE YOU MOMMY,WITH ALL OF OUR HEART 

sebelum cikgu pergi cuti bersalin, cikgu ignore kitaorg semua.. Syiqin ckp "cikgu buat mcm tu sebab cikgu tanka kitaorg sedih dan cikgu pon taknak cikgu sedih juga" :'> 
Hearing that thing, making me Love Mommy more and more :')
I just don't want to lose Her so much.
It just that ONE THING that makes us love her so much :'D
I really hope. you will be safe mommy. 
and  WE WILL ALWAYS BE WAITING FOR YOU! 



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333