Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Something is not right........
Monday, May 28, 2012 • 10:36 PM • 0 comments

Hi. I iz sad.... lol iz?!?! HAHAHA OHMYENGLISH! lol..........  idk apa dah jadi doh dgn diri sendirii.... .____. ramaii kata aku dh berubahh kay. Faizah ponn ckp mcm tu... errrm...... what just happen to me?!?!?! ntahhh laaaaaaaaa... aku x nak jadi mcm tahun lepas... .. x nak.. cukup la tahun lepas doh... perit yang teramat kot... okay... aku x nk kehilangan faizah dan "KAWAN" NOOOOOOOOO! seriusly...  x nak.... x de kawan.. x terang laaa.... ;_____; walaupon ada Family, tapi kita juga perlukan kawann kaaann? Family dirumah Kawan disekolahh.. sooo? HAHAHAHAHHA..... K. now, aku pening sangat nak buat apa... mcm2 dah aku dh pergii... kaunselor dah... yang Perisai buat wanita tu dtg sekolah aku jmpa dia.. aku ceerita kann kay. muka dia hensem mcm aaron aziz :P HAHAHAHAH lol. tapi dia mmg baik sweeet plakk tu  :3 lolz. kay. semua nasihat dorg aku x pakaii lagii.. sebab apa? lol baik x payah tnya kan?... ia sebab aku x tahu mcm mana nak mulakan.... ok. lembab......... mcm mana nk mulakan?!?! kenapa jadi mcm ni?!?! aku mcm x smpaii hati nk buattt... kejaaamnya akuu...... lol............ why why?!?!!? maybe sebab...... ehem...... privateprivate :P hahahahaa.. lol....... so...................... aku kena jaga.. tpi malas la.. skrg ni hidup aku x terkawall... emosi x stabil... ok.. bukan time period je. x period pon sama.. cuma yang time x period tuu mcm okay sikitt :I. Malam tadi otp dgn jah... kayyyy dah lama x otp dgn budak bangang :P HAHAHAHAHAH k... dia ceritaa semuaaa.... dn dia dgr cerita aku nk x nk.. kuang ajo! hahahahaha x pee dah biasaa dh :P saya okeng lol okeng.. OHMYBAHASAMELAYU lolz.......... soo skrg ni. My hope is... 
Be strong. 
and i really miss L.L.H :( (Love.Life.Happiness) rinduuu sialll hahahaha. group yang bnyak kenangan :'D saya  bnyak buat kawan kat sittttuuuuu ;D dorg dh mcm family dalam group tu... ada yang gaduh ada yang tu... saya laa Creator group tu :P cehhh banggo hahahaha and this saya selalu main the sims skrg HAHAHAHAHAHA. k the sims fb jeee :P hahahaah.. bnyak request kt org.... dn ramaii ambil x endahh haishh saboo jee laa.. HAHAHAHA sebab saya ada ambil quest thats whyy laaa :3 heeeeeeee klaaa... nak main game 

bye


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333