Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
someone that i used to know~
Monday, May 7, 2012 • 11:15 AM • 0 comments

TUTUP MUKAAAAAAAAAAA ! hahahahah! Hi semuaaaaa saya kembali dengan entry yang bengong xD BHAHAHAHAH! ok.. title tu xD BHAHAHAHAHAHAHA! oke~ ni cerita pasal someone that i used to know hmmm. teka la siapa?!?! hahahahah Yess.. my ex :') HEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ok... ni request dri kawaan saya :) dia nak tahu sangat... dan dia nk tgok muka ex saya... ambuihhh gatai :p BHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAH! ouke? soo.. lets begin! scroll down baby... scrooool down~~~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hi! nama dia Aisyuhareeq. hahahahah terbelit-belit lidah nak ckp xD....... nama dia aisyu... aku dengan dia lbh krg dlm 5 bulan yeahh.. lamaaa la jugaaaaaa.... dia ni sweet juga :'D dia pernah bgi pensel dekat aku ... dia ckp IloveHumaira HAHAHAHAHAH pensel ikea je pon xD dia belanja saya gula2.... dia tahu aku suka apa >xD... tapi, malangnya... aku  dengan dia sekolah lain.. aku19 dia 20... hmmm :/ jumpa pon dekat sekolah agama je la... aku dengan dia time darjah 6.. HAHAHAHAH LOL.. cerita sekolah  rendah... dia ni pon periang.... lbh krg satu family dia aku kenal :3......... oke......... ni agak pelik.... tpi still sekrang msih in contact.. kadang2 laaa... ............................................................... hmm... masa nak tgglkn dia memang berat.... lama2 ok la juga........ menyesal pon ada juga... tpi bio la... kawan2 aisyu ni... ramai aku kenal dn rapat xD kadang2 bila cerita psl dia semua lawak2 HAHAHAHHAHAHAHAHAHA dorg x percaya yang aisyu ni sweet... kuang ajo xD okeeeee... boleh laaa... wait! dia memang sweet :D.......... ouke.. dalam masa 5 bulan  aku dgn dia.. kitaorg x pernah otp.. sebab masing2 maluuu HAHAHAHHAHAHA ok.. membangla... OUKE! NEXT ceritaaa plak! heheheh sebenarnya dh lupa sikit psl aisyu niii xD okokokok hmm? nk sambung sikit bolehhh? dia niii.. time kapel mmg susah nk text sbb dia celcom aku maxis HAHAHAAH itu pon nk cerita ke? yeahhh.. ini utk kawan akuuu yang nk sangat tahuuu tuu.. uhukuhuk
-
-
-
-
-
-
Hi! hensem kan? UHUKS ouke................ nama dia R-rrrrrrrrrrrrrrrrrrr... err.. nk tulis ke x? HAHAHAHHAHA ouke2 nama dia Rizal (: hahahaha actually, dia bukan ex.. but boleh dikategori laaa juga... yang x faham tu.. lantok ang nohh.. heheheheh x3................ oke....... mcm mana nk start ye? hmmmm.... dia ni.. sweet.. Oh yes. sangattt ouke ;).... aku kenal dia time Birthday 11 sep 2011... HAHAAHAHAHAHAHAHHAHA sumpah lawak. kenal dekat tepi jalan rumah aliyah... cerita dia memang seronok... dia bnyak share psl cerita dekat sekolah.... memang kalau aku cerita psl dia dekat org lain nnt mesti dorg tnya balik "asal x kapel je?" HAHHAAHAHAH baaaaaaaaaaaa.... memang pooon nak... tapiiiiii......... hmmmmmm... mungkin x ada jodohhh kot.. dn mungkin ada hikmahnyaaa aku x dengan dia kan? dia deserve lbh better... hehehehehehe.... aku pernah la ajak jumpa dengan dia.... jumpaaa dekat depan rumah sara.... sumpah maluu kot time tu xD HAHAHAHAHAH dia naik motor dengan kawan dia 4 org .___. aku dengan sara jeee.... kawan dia ajk lpak taman.. aku x nak... sebab taman tu time tu basah HAHAHAHAHAHAHAHAH time tu aku memang sayang gila dekat dia... memang susah juga nak heal kan heartbroken time tu... aku ada cerita psal yang aku sedih dengan dia.... dekat entry lama2... kalau rajin check laaa hehehe... x yohh laa nanti sekotak tisu x habis karang :P HAHAHAHAHHA
x nk cerita lbh2 nnt rinduuuuuu :P xD *cough*

Entry ni di req kan oleh :~~~~~~~ 
dan saya disini ingin memaklumkan... bahawa jika Capital NJe... ni baca tolong la jangan jeles :'D saya dengan awk je harhar =.= sebenarnya.. ada 5 org... tpi saya pilih dorg duaa.. sebab dgn dorg saya suke :D ahaks! sudah2... nanti lgi tmbh apii karangg hahahahahahahhaaha! ok... sekarang pkul 2:21 A.M oke.....................................

Okeeee~~ till hereeeeeeee semuaaaaaaaaaa! byeeeeeeeeeee! ^^ 

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333