Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
OHYEAHHHHHHH!
Thursday, May 10, 2012 • 9:26 AM • 0 comments


HAII! hahahahahah eh, assalamualaikummmm! :D OHHYEAHH?! hahahahah OHHHYEAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!! oukeeeoukee~ hri ni gempaaaakkzzzz =.= xD LOOL... okk.. sebenarnya, hri ni eriq bawaa lipas mati... sumpaahh menganjing xD HAHAHAHAH nasib baik aku boleh buat watlek.. cehh acah2 je =.= HAHAHAHAHAH ok. thenn. memainnn.... dalam kelas... lepastu time muziikk... macam biasa belajar dn blurrr... faham pon sikit jee mcm 2/10 je faham.. hahaha betik! loool... aku memang fail muzik.... hri tu kuiz aku dapat... kosong~~kosong ohhh!! hahahaha BETIK! k.... lol... lepassstuuu.. time nak solatt lepas ambik air wuduk tetiba wan datang dia bgi bungkusan.. lol igt kan dri dia.. rupa2nyaaa darii NJ :'3 awww.. HAHAHAAHAH semua pndg k.. BETIK! hahahahaha... maluunyeee >////< xD lepastu solat dengan anis! yaaay! hahahahaha lepastu turun cari azli... anis dgn adnin temankan.. lepastu nmpk azlii.. lari lepastu beli makanan... .. aku x beli aku beli gula2... 60 sen... aku beli dua 1.20.. AHH! BETIK! mahal sial =.= sedangkan dalam pack dia ada 3 biji... duhh sioot jeeee hahahah marahni marahh xD looolz xD lepassstuuu pergi dekat pah n the geng.. hahahaha kitaorg main propaganzaa.. lolz, farisszoro pon ada xD ahaaaaks.... seriesss bessst... lepastu NJ datang bgi saya chocalate dn kek! YAY! hahahah saya share dengan azli sebab kami kebuluran dan pokai time tuuu xD BHAHAHAAHHA! then, time naik kelas nk pergi bengkeell.. tetibaaa ada perjumpaan pengawas. YA ALLAH! abaaah betul la =______= hahahaha spotcheck... ada kontraktorrr punya henfon hilangg.. aduhhh =.= aku group dengan alya,naim dgn fahmii.. kitaorg check form 1ch... hmmmmph.. ada agaknyaa bdak2 dalaam kelas tu =.= lool xD lepasstuu.. pergi balik bengkel aku dah baring2 hahahahaha... berrrkk.. penaatt sial spotcheck tdi... lepastu naik kelas BI.. wiiit~ nasib baik ckgu bgi kertas sruh buat lepastu... solat asar.. solat dengan anis dn najwa.. HAHAHAH lepastu pergi toilet dengan azli,anis,najwa,balqis.. lol azli tggu kat luar laaa HAHAHAHAH masa nak naik tangga tu kelakar! hahahaha anis nk tgglkn azlii tauuuu tapiii hahahahaha last2 anis yang kena tggl HAHAHAHAH COMEL GILA DN LAWAK ANIS TIME TU XD HAHAHAHAHAH aku teringat pon ter gelak2 hahahahahah xD okok? xD looolz xD lepastu time sains... kesian ude kena keluar kelas... lepastu aku tgok dia ckp kat diaa kesiian.. lepastu dia buat piece HAHAHAH SENGAL XD lepastuu time tgah sains... hmm... erq,wan,fairs menggilaaa.. lepastu time dh balik.. aku x sdr dh balik.. so aku keluar lmbt xD lol k... balik dengann mereka :'D lepastu tetiba aten koyak. lol kesian aten... hahahahahha.. ok... terlupa! time balik tu aku jerit kuat2 "IMZZZZZZZZZZZ" lepas im jerit balik dekat aku "HUMAIZZZZZZ" HAHAHAHAH GEMPAKZZZZ LOOOZZZZZ HAHAHAHAHAAH KZZZZZ BYEZZZZ

till disini yeee kawan! :D HAHAHAHAH BYEEEEEEEEEEEEEEE~~ 


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333