Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Hari ini
Tuesday, May 8, 2012 • 11:18 AM • 0 comments

Hi awak! yeahhh yang tengah sibuk membaca ini la! HAHAHAHAHHAHAHA oukeeeee... saya ada edit blog... sikit... sumpah tak penat kan? HAHAHAHAH banyak kali call faizah.. ok 3 kali je pon.... maa dh membebl sebab call smbl main lap... hahahaha melampauuu xD Oukeouke...... hari ni.. hmmmmmmm? x belajarrr pon.... belajar time masuk dewann tu... HIHIHIHI....... masa dekat dalam kelas... mcm mana ye... aku tgok jeee dorg main mcm org tanjung rambutan (Y) sumpahhh lawak gila kot! aku dengan pah dn alissa bergossip HAHAHAHAHAH disebabkan azli x dtg... kami terpaksa teruskan gossip... ok.......? hahahahahahha lepastu... dorg main ragbi pakai surat khabar... HAHAHAHAHHA yang tu sumpah x boleh bla... lpastu geng2 dorg pon bergossip ramai2..... lepastu marah bila geng sebelah sana bising =_~ membangang je...  aku dengan pah ddk dekat tengah2 jeee laa... malas nk masuk cmpur... lepastu dorg semua keluar masuk kelas.... lpastu aku tgok muka din tau... HAHAHAHAHAHAH serius sama kot dengan natiya? yang budak hilang tu HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH BAHABI JE XD seriuss kot... HAHAHAHAHAHAH  time tu semua pandang dn ckp "haah la!!!" HAHAHAHAH lpastu din dh mcm haishhhhh xDDD HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH ok..... lpastu time rehat... first time, lepak dengan sabrina... k... faizah, bam,sarah dh lari tgglkn aku ;w; k kejam..... saya ok. sab cerita psl anime... hmm... lpastu masa nak masuk dewan nmpk pah.. lari kat dia dn hugssss :3 lpastu masuk dewan teacher fuziah kata 2 satria duduk depan.. k... saya pon dudk.. hmmm fine ckgu xD oukeeeeeee... best jgak dn x besttttttt sebab saya mengantuk gila time tu.... nak tidurr... nanti karang kena tegur.......... soooooo............ buat dek dan buat2 dgr... hihihi...... then dahhhhhhhhhhhh lamaaaaaaaaaaaaaaaaa tu................................... solat asar... time solat asar dn dah habis......... dorg ckp 2 satria turun... aku dgn pah turun.... tgok mcm....... hmmmmmmmmmmm tara papa.... lpastu nk bincang psal sivik.... tpi x menjd... sebab semua malas =_S sumaph cri pasal bebenor xD k jkjkjkjk! HAHAHAHAHAHAHHAHAHA malamnya, abg belanja makan dekat ali corner, bangsar. k thanks abg. HAHAHAHAHAHHAHA ;D saya hri ni...... rasa.....bosan...dn seronok.. hmmmmmm? mcm mana tu?!?!?! HAHAHAHA PON BOLEH! xD

Oukey! till here guysssssssssssss~ =D 

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333