Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Its today...
Wednesday, April 4, 2012 • 9:04 AM • 0 comments

HHAHAHAHA HELLO GUYS! :D YEAH TODAY! lol... sebenarnya, x da apa2 pon... saja nk BOOM HAHAHAHAHAHHA jkjkjkjk~ lolz okayh laaa hari ni start dengan.... pergi sekolh =_= loool~ lmbt gila dtg skolah hahahahahahhaahahah budak baik ^^ tgh jalan2 terjumpaaa raja dgn fatinnn... lpastu x pergi perhimpunan wif rajaa kononnya meronda hewhew :3 so... tgh jalan2 lpastu stop dkat papan tanda "stuff@school" tuuu~ nama muka kath (Katherine)je banyak hahahhaahhaha. masuk surat khabar maaa xDlolz...... sooooooo...... masa dekat papan tu... tetibe ternmpk giant hahahahahahha! aku hjerit BERAKKKKKKKK BATUUUUUUUUUUU!!! lepastu dia pgg bontot dia o_o HAHAHAHAHAHAH! then dia jerit balik CIRIT TEMBOKKKK!!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH SUMPAH LAWAK XD then...... masok kelasss tetibe azli bgi tag yg meragray tu dn dompet panda semua itu brg2 yg aku tertggl lolz hahahahahhahaha oukeouke~ bagos laaa sekrg-krgnyaa dia bgi balik XD oke............. then, dalam kelas time PIM ~ mcm first time in my life aku bnyak sembang dgan wan (ridhuan) HAHAHAHAHAHHAHA best gilaaa ckp dgn dia... che pon....zul pon :3 hahaahahha......... lepastu rehat................................................... lepastu......................... kutip duit smbl2 tngkp gmbr... hahahaha ................. jah sruh aku tngkp gmbr dgn norm... OMKSDFKJA! MALUS IAL HAHAHAAHAHAHHHA semua pndg.. ahhh lantak laaa xD lolzzzzz then, jalan2 masuk kelas lmbt.... time math pergi.... tgok dn memahami segalanya............ lpastu asar... OH YE! masa time solat zohor dgn asar aku dgn anis je~~~ hehehehe anis baik gilaaaaa doh........ aku sangattt laa sayang dia :* hahaahhahahahaha~~~~ weh............... time sains.... bosan aku x fhm apa ckgu ckp... kesian cikgu... ;w; aku x memberi perhatian *slap* teroknyaa la aku =___________________= hahahaha~ oukeyh............. time balik.......... aku penat.............. sangat2................... yeahhh................. oh yes... I'm Taken AHAHAHAHAHAHAHHAHA not single lolz~ But I'm still with my Gray <3 ~ oh yeah~ bye gaizzzz hohohohoho.. hahaha pendek gila post aku kali nii.. yeah.... malam ni sedihh.. i iz sad ;w;... kredit habis... membuta sepanjang malam lol jkkjkjk and niooo!!HAHAHAH and now, i'm more to twitter.... woi! hahahahahah search @maiiirattack :-) hahahahhah and aku skrg suka buat smile ":-)" idk why.. mungkin sbb nmpk lebih memanjang xD HAHAHAHAHAHAH! okayh laa... sorry kalau ada typo yeahhh diatas... saya budak bru belajar nam~~~ hohohohohoho okayh~ have a nice day... DON'T TELL ME WHAT TO DO! HAHAHAHHAHAHAAH oke... aku dh start dah =_______________= yeahh.. blog i love you hahahaha ok byep! :3 

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333