Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Sabar jea =.=
Friday, August 5, 2011 • 7:46 AM • 0 comments

HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLOOOOOOOOOOOOOOOO!! dan assalamualaikummm!! ^^~ pejam celik pejam celik dahh 5 hri puase besok dahhh 6 :) hahahahahaha cepattnyeee laaa puase alhamdulilah exam setare 2 bru jea habiss hmmmpphhhh ...................~~~~~~~~~~~~~~~~~ bolehhh laa tahan soalan die :S takott faill jea yelahh mane taknye last minute bru bce buku =..= hahahahahahahahahaha =) okeyh dahhh kite kea topik
SABAR JEA =.= | 
                              V


okeyh :] knape perlu sabar? mestilahhh assoborulminalimannn ~ sabar itu sebahagian dari iman :') yesyeyes betoll tuu yeaaaaa ermmm nak cerite pasal seseorg ~ yeahhh aku x paham benor ngan die nie =.= haishh sekejap baik sekejap angin satu badan haiiissssssshhhh ape kene laaa bende yang lepas bru nak ungkit lpastu tulis kt status pe mcm nak RAK! ckp aku playgirl? okeyh kalau itu yang kau pkr ok ok ok ok aku x kisahhh kau tu GS   hurmmmmm =.= ape kene laaahh  kau nak dikategorikan mcm tu kea =.= kakak aku cakap ehhh bkan kakak aku jea sume org ckp LELAKI MMG GS =.= bukan lelaki jea perempuan pon =.= okeyh nape laaaa aku dikenekkan mcm nie?? aku rase mcm $^$&#$&^*%#@%^%^*^&*^#$#$# ntahhh laaahhh wehhhhh........................ntah ape aku merepek ntahh laaaa hurmmmm ooh aku dahh ingat herghhh =.= skrg nie bile aku ckp muke die sm ngan org tu die cakap apee lahh blablabla hurghhh kire okay laaa org ade puji dieee dari org kutuk die haishhhhhhhh aku rase mcm babi jea kottt patot laaa kakak aku suruh nie ape bnde tu ~~~~~~ sebab ini pon demi kebaikan huh!!!!!!!!!!!!!! penat weh melyan dgn makhluk ciptaan Allah yang mempunyai perangai yang sebegitu rupe aku tak tahulahhh ini memang dugaan hidupp betol yeahhh ini bru permulaaan bile aku dh besar aku tak tahu laaaa o.O huishhhh astarghfruallahalazim =.= pe kene ngan aku nie merepe jea hahahahahahha tak pea laaaahh aku malas dan dh putus ase dgn lelaki tuu harap die tgok gmbr yang ade GIRL LANGUAGE :D hahahahha biarr die tahu ape perempuann mahukan :') dan smbil ber fb fb terjumpe plaak sorg awek nie bg nie kat pakwe die alolololo :3
✿Lelaki yg BAIK---> lelaki yg boleh bimbing wanita ke jalanNYA
◕Lelaki yg COMEL---> lelaki yg berpakaian baju melayu dan menuju ke masjid
✿Lelaki yg SWEET---> lelaki yg selalu bercakap dengan nada yg rendah
◕Lelaki yg ROMANTIK--> lelaki yg mnghadiahkan sebuah doa setiap hari
✿Lelaki yg CHARMING--> lelaki yg mengingatkan si dia tentang ibadat
◕ITU lah LELAKI yg menjadi igauan wanita .. 

InsyaAllah... :)

*-* yeahhhhhhh hahahahhahahahha okeyh dahh itu saje utk hari ini :)

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! ^-^

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333