Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
yesss youuu arreeee ^^ ~
Friday, July 15, 2011 • 12:48 PM • 0 comments

HELLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! =)

Yesssssssssssss youuu areeeeeeeeeeeeeeeeee :DDDD XDD hahahahah okayy sekarng nie aku hmpr tiaptiap harii gadohhh ngan lelaki yang bername Norman bin Ibrahim . :| dann orangg yang selalu cari pasal adelah AKU hakhakhak XDD yehhh.................. aku x akn carii pasal kalau die tak buat aku mcm nie tapii x pea aku x nk slh kan die atau sapesape yang peting skrg nie keyakinan diri akuuu dahh hilangg =.= memang akuu rase macam GULP erkk................... apahal aku mcm tu pulok? grrrrrrrr o.O hurmmm...... sekarang nie ermmm aku x tahuu aku cume suke awal Tahun iaitu January dan December hahahaha sebab ???? entahh laaa ape yang aku merepek niee =.= tak apee lahhh sekaarang pon dahh pukul 3 lbh 3 PAGI XDD aku skrg terlalu OVER THINKING smpaii saket dade pening nak muntahh hahahak mengalahkan org ngandung aku ckp cmtu sumee pkr laen XDDDDDDDDDDDDDDD hahahahahahahah ngekk.. anak sape pulak kalau aku ngandung o.O dahhh laahhh lupakan bende tu balik kea tooopppiiiikkkkkkkkkkkk =) hurmmm............ :| ape yang pentingg aku kene percaye kat diri aku baru orang lain dann yang penting aku kene kembalikan percaye aku katt diee =.= hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm apee yang aku nak cakap just nie jea

Youuuuuuuuuuuuuuu! sorrrryyy ... sebab I buat you nagis buat you sakit hatii sume bende laaaahhh tapii kadang2 I pon nagis sebab youu I suke pendam lamelame nagiss jugakkk tapiii maafkan I ........ I x tahuu kenape I jadii mcm niee ngekk.. hahaha sorrryyy laaa I harap you bolehh maafkan I =)  ^^ ~ I harap sangat :')

walaupapepon I ttp sayang youu w'laupn you suke sgt sketkn hatii I x peaa laa adatt :phahahaahhaha adat habiss XDDD dan lgi 1 skrg nie i suke cemburu..... cemburu dlm diamm I x kn ckp smpaii youu sedarr hahahahahahaha sorrry ................. =.= sebab I mmg cmtu agaknye atau perangaii dahh laenn ape2 jeaa laaa okayy dahhhh ILOOOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEYOOOUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! :') -lalala

okayy laa

till here..............................till there.............................till everywhereXDDDDDDDDDDDDDDDD

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! =)





                                                 Iloveyou like a love songg ~~~~ :3 tata ^-^



Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333