Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Dahh
Friday, July 8, 2011 • 12:57 PM • 0 comments

Assalamualaikum dan HELLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!=)
waduh2 semangattnyee nak taip blog hahahaha sekarang dah pukul 3 pagii nak masok pukul 4 dan aku malas gile nak tidoo nnt bgn lmbt huh!! hrp2  laa x :| harii nie aku kene balik kampungg YEAHHHHH YEAGGGG seronoknyee dapat jumpe nenek :) x sabarr hahahaha jumpe sedareee wuuuu~~ naik motorr wiii~~~~ hahahahahaha =) .

Memang betoll laaa orang yang lahir bulan September ehem2 .. kalau hati die terluke mmg sgt mendalam kuang3 hahahahahahaha o.O tapi kenape?! Nak buat macam dah allah dah jadii kan kite mcm nie .... Nobody is PERFECT yesss Don't judge a BOOK by it's cover YEAHHHHHHHH !!!!!!!!!!! hahahahaha harii nie dah puas aku gadoh ngan sorg laki nie sorrry yea yunk :3 ngeeeehehehehehe *gedikbodoh hahahahahaa... dan yang plg menyedihkan pade hari Khamis iaitu pade  7 hrbulan T.T adelahh harii terakhir aku ngan blacky (pen hitam aku yang aku gune mse awl tahun)telahh dihancurrkan olehh CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! WARGHHHHHH kenape aku bagiii?!!! sumpahh mcm taik jea aku ! aku pon sabar jea laaa =.= 

Blaccckkkkkyyyyy sayanggg x peaa aku akan selalu mengingati muuu ~~~ <3 *jiwang douh hahahaha biarlaaa sekalii sekale =p :DDDDD
okayy laa

till here.....................................till there....................................................................till everywhereXDDDDDDD

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!=)

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333