Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Bilee kite syg org tu... :)
Monday, July 11, 2011 • 8:00 PM • 0 comments

Bile kite syg org tu
Kita tunggu dia lame pun xpe
Tp bile dia tunggu kite??? dia marah2
Hati kate ala, adatlah ada yang menunggu n ditunggu

Bile kite syg org tu
Kite x tdo pun xpe layan dia yg tgh bosan,
Tp biler kite bosan Ada dia layan kite?
Hati kate xpe dia busy kot


Bile kite syg org tu
Kita gaduh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dunia
Hati kate xpe, dia tension tu

Bile kite syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lain atau matikan
Bile jd cam tu, xpe
Hati kata, xpe, layan je, kwn dia, kwn kite jgk

Bile kite syg org tu
Kita bercerita dgn dia, cite ngan tunggul lg baik
Tp bile dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingat...klu x ingat kita yang kena marah
Hati kata xpe syg katakan…

Bile kite syg org tu
Kita n dia lapar
Tp kite bg sume roti kita kat dia
hati kata, ala jagalah hati dia, sian dia….

Bile kite syg org tu
Kite sanggup bg dia rest bile dia letih,
Tp bile kita letih, dia suruh jugak kite
layan dia bila dia bosan

Adil ker? Hati kata, ala bukan selalu pun..

Bile kite syg org tu
Kita jadi cam org gile dengar dia sakit,
Tp bile kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Hati kata, ala xpe, x kan dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Bile kite syg org tu
Kita x pernah pentingkan diri sndri
Tp dia hipokrit tahap ngaban
Hati kata xpe, dia mmg cam tu kenalah terima..

Bile kite syg org tu
Kite syg nk tinggalkan dia selama2nya
Tp dia x tahu kite berdpn dgn maut,
Walapun kite sakit, dia kata kat kite,
sakit bese2 je, jgn nk mengarut
Hati kata, camnelah dia bile kite x de,
mesti dia hepi


Biler kite syg org tu
Kite x sanggup tengok dia derita
Tp dia x pernah hargai diri kite,

Hati kata, tau x betapa kita sygkan dia????

Bile kite syg org tu
Kite sanggup tinggalkan dia selama2nya untuk dia bahagia
Tp adakah dia tahu pengorbanan kite??
Hati kata, xpe, janji dia bahagia


Dan……
Biler kite dh tinggalkan dia selama2nya
Dia dtg ziarah pusara kite

Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mengata kite
Dia mintak maaf sebab pernah buat kite tunggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah paksa kita layan dia time bosan
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah kite
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukan kol kite
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kite
Dia mintak maaf sebab pernah buat kite kelaparn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah ganggu waktu rehat kite
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan sakit kite
Dia mintak maaf sebab pernah pentingkn diri dia sendiri
Dia mintak maaf sebab x pernah tgk penderitaan kite


Biler kite syg org tu............. :')



Jadii Hargaiilah mereka selagi mereka ada :)

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

My past.



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333