Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Past is past
Monday, May 16, 2011 • 8:12 AM • 0 comments

Assalamualaiikumm ! :) Past is past? :|] yeeeeeeeeehh,barang yang lepas usah dikenang ;D hakhak biar la benda tu berlaluu pergii =.= erghhhh,mcm buang mase jea aku rindu die? yelahh,die ade awekk =.= ape-ape jea laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =.= kalau aku rinduu die.............................................................................................................................................................................................................................. adakahh die akan rindduu aku? o.o ngehhngehh =.= berangann laa kauu maiiiRARARA XD -lalala ape-ape jea laaa lupakan die ajeeee~.~ awekk die lg cntek drii ko.ko ape jea , muke cm kaprak +gemok XD hahahahahaha yeahh sumpahh akuu dahh gemok =.= bukan DAH tpii memangg ;D x pe aku x kesah kalau aku gemok ke kurus kea kene ejek kea ape kea, aku ttp diri aku ^^ Don't judge a BOOK by it's cover adakah betol? ^^ okayyyyhhh ;), hihihi . tpii ntahh knape aku rinduu die =.= sebab ape yea? errrrkkkkkkk =.= npee ngan aku niee =.= sudahh gilaa OHHHHHHYEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH =.= sekarangg niee agak cm bebas 'agk'nyer huahuahua ^^ I'll tryy too be a BETTER person (:

Sejak harii nie,hidupp aku cm tenang jea, asyik nk marahh org jea =.= hmmm, dahh lame x solatt agaknyer :\ yelaa *msalah perempuan ermmmm, kalau sembahyang dan terkene air wuduk akan rase tenang :3 *poyo jea aku =.= -gagaga aku rnduuu sume bendee yang akuu miliki dulu =..................................= huahuahua. aku rnduu kawan-kawan aku terutame NIKNURADILAH <3 adilahhhhhhhhhhh kenapee laa aku rinduu ko :{ sedehhhhh warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! adilahhhhhhhhhh :(

Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333