Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
U u leaving me~
Friday, November 26, 2010 • 1:56 AM • 0 comments

knape ko tgglkn aku? T___________________T

u leave the group ,u leave everyone,and u LEAVE ME!!!!!!!
u know what!!!!! u don't unappreciated me!! i'm the one who make u :


-Laugh when u know u about to cry
I'm the one who make u smile!
i'm the one who make u chearring!!!
I'm the one who caring about you!!!
I'm the one who always hear all ur problems!!
I'm the one who know all the story about u!!


U tell me about ur dreams all things ........... =-=


satu hari ko kte ko ptos ngn awek ko..dn aku lahh org yg ceriakn ko aku bwat mcm2 kt koe! aku anta mcj kt ko!! laa apela.. 


dn tbe2 kom aku rsok aku sdih sgt sbb x dpt chat ngn ko.. stiap kali ble aku boleh bkk fb *gne lap abg aku akn tles kt wall ko mcm2 aku tles ;)..... sbb ape? sbb aku syg sgt2 kt ko!! T__________________T


dn ble kom aku dh sehat... abg aku g repair kt kdai.. aku bce sume yg aku tles kt wall ko.. dn aku tgk awek ko ad tles yg die cmburu!!! T.<' mle2 aku plik spe die sbnarnye.. lpastu bru la die ckp ..die ckp yg itu adlh awek die T____________T aku ckp la ooh,, congratz ^^ walaupon aku bwat mke snyum tp dlm hati aku pnoh ngn kesedihan TOTALLY MY HEART BEEN BROKEN!!! T______________________T b'tape sdih nye aku mse tu...! hnye tuhan sjelah yg tau!!! perghh~ mmg gile2 laa......................................................................................


smpai skrg aku dh lme x chat ngn die... he leaving me .. and i..i...i only stared at ur profile wif my heart full of emtiness T___________________________T 



skrg kteorg di halauan masing2 T______________T perpisahan sgt menyedih kn ...


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Maira
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333