Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Hey! i am sorry! :)
Wednesday, October 27, 2010 • 12:35 AM • 0 comments

hey!
see that man??
hurm...
nme die Mohammad Firdaus bin Zaki :)
aku...nak mintak maaf kat die.. sbb mungkin aku ade buat die marah.. 
suda la die x tgr aku!
aku rse mcm mcm cm  erghhh!!

suatu hari tuh aku sruh 'amira' tnyer daus.. yg "aku ade wat salah kat die ke?' die kte x de 
lpastu amira tnyer lg " npe ko mcm x lyn humaira?" die kte sje je
aku rse geram gile! ape la !! aku ingat kn ade ape2

lpastu hari nie.. aku balik jalan kaki ngn Sara,Athirah,Husna,Fatin kebetulan ade die.. ngn Rahman, Ganu (irfan),Khairul.. kteorg g tmn Aku ngn thirah ngn fatin jea kat tmn.. tetiba jea dorang dtg daus dan laen2 (kecuali sarah ngn husna deorang dah blek)
daus tnyer aku " weh,yg amira tnyer tuh sebenarnya ko ke amira? aku rse cm org laen jea"
aku jwb" x tauxtau"!! 
malu duuh nk ckp heheheheheheheehhehehe!
dkt tmn aku men buaian..  daus ........ lmbe basikal ngn mamat mne tah..... die maen kjr lah mamt tuh
Fatin ngn thirah jerit la "Daus ko lmbat la" daus pandang jea
aku jerit "Da.." *erk asl aku nk sruh die laju??
fatin ngn athirah pandang jea lpastu kte "cehh"
heheheh!
kteorg ddk ingat nk smpai kul 1:30 p.m
tp ade tok imam nie sruh kteorang blek aduyaii kaco jea >.>
dlm perjalan nk blek umah (cehh ayt skema je yg nie)
kite org lalu la kat tmpat ice blended tu ape lg beli la air da la haus..
*.*





* Note: sebenarnya dulu aku ske mamat nie.. skrg.. aku ske jgak kot :D sbb die baek gle ngn aku! ^^ 
secretooo!! jgn bg tawu owg tau! :*


Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

My past.



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333