Like A Paradise
Dashboard | +Follow
Like A Paradise
My DreAm is always the SAME??
Friday, September 24, 2010 • 7:56 AM • 0 comments


Hurmmm, ??!! ?? hurmmm! sebenarnyaaa aku ade cite nk bgtau korank nk tau? bcee laaaa : -

      Cite die bermulaa mcm nie.Mse tu aku tg dilamun cinta ngn bdk20 yg bernama  "Tut-tut" mule2 aku igt aku betul2 skekan die tpi difikirkan balik aku rse mcm aku ske org laen. aku ske erk, x lehh aa nk bgtau! ia terlalu gile! aku slalu sgt mimpi die, lebih kurang mcm setiap hari laaa~ tapi aku tak tau kenapa aku asik2 mimpi die?!! mcm TAIK je!ape pendpat korg pasal niee?

       Lg satu! dulu aku ngan die niee selalu tgr-menegur! eceh! hak hak...bile sejak2 akhir2 nie aku asik2 mimpi die...................... die mcm x tgr bkn 'mcm' tpi LANGSONG aku rse laa mngkn ape yg aku mimpi tuu erkk x nak aku ckp!! tapiiiiiiii kalao betulll laaaaaaaaaaaaaa ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ...........................  ape nak buatt?? akuuuuuuuuuuuu mngknn laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa errr

       kalau betul nieeyh petunjukk atau tanda2 hem3 aku x leh nk ckp ape.! kalau betul kalau kita mimpi kat seseorg itu petanda kite rindu kat die keee,kita teringat kat die kee ,kita suke kat diee keee hahah.ummmm
kalau betul laaa aku skeee dieeee........ummm... mngkn gak aku ske die hahaha

kalao ko x phm xpe aku pon mmg x nak bg kornk phm ... kalo korank phm bgos laa

org nyee kalo ko tau jgn ckp kat org nnt penumbuk kat mke ko, kalau x tau jgn tanyer :p
okayhh laaa~~ aku pon mls nk tules pnjg2 sooo..... BYE!





Sincerely, Maira-chan <33



PREZ

Hello there Humans.I'm the president.My name is Siti Nur Humaira you can call me Humaira,Maira or Michan 17+.Ace,Law,Zoro
« Home
« Humaira Roslan
Taggie Board


LEAVE YOUR FOOTPRINTS HERE !!!!

My past.



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google
<33333333